Slevové 3K karty turisty nelákají
Karet, které slouží jako vstupenky do různých památek či jako slevy v hotelu, restauraci nebo sportovním komplexu, se prodalo jen pár desítek. „Na internetu bych to odhadnul na dvacet až třicet karet. Celkem jsme jich prodali do stovky,“ informuje ředitel agentury, která se zabývá propagací, RomanNěmec. V informačních centrech, která karty prodávají, je zájem téměř nulový. Všech deset infocenter tvrdí to samé: „Karta se neprodala ani jedna.“ Podle zaměstnanců infocenter lidé o 3K kartách příliš nevědí. „Někdy se přijdou zeptat, odnesou si letáčky, ale kartu si už koupit nepřijdou,“ říká Martina Cajthamlová z kláštereckého informačního centra. Podle jiných je problém i v ceně karty. „Neprodala se žádná karta. I těch, kteří kartu využili u nás, je málo. Myslím, že je příliš vysoká cena. Aby se sleva využila, musí se toho objet moc,“ tvrdí dočasný šéf Jirkovské kultury Bedřich Fryč. Podle kláštereckých zakladatelů 3K karty a agentury, která se stará o její propagaci, není počet prodaných karet úplný propadák. „Číslo mne nijak nepřekvapuje. Produkt se zavádí a s prodejem se začínalo v červnu, kdy už mají lidé dovolené vybrané,“ říká vedoucí odboru cestovního ruchu a marketingu v Klášterci nad Ohří Miroslav Foltýn. "“Zklamání by bylo, kdybychom neprodali ani jednu,“ dodává. „V první sezóně to je úspěch. Do konce roku jsme měli prodat dvě stě karet a zimní karty budou lákat více,“ přidává se Roman Němec. Nové zimní karty mají být k dostání již v listopadu.
Zájem je téměř nulový. Slevové karty 3K.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz