Moravskoslezský kraj se dohodl s pivovary
Dokument je písemným stvrzením snahy obou subjektů spolupracovat při prezentaci Moravskoslezského kraje v České republice i zahraničí. Ta by měla přinést ovoce zejména v oblasti zvýšení turistické atraktivity kraje. Podpis deklarace mezi Moravskoslezským krajem a pivovarem Radegast znamená potvrzení dosavadní úspěšné spolupráce. Dokument popisuje hlavní oblasti, na které se chtějí oba subjekty zaměřit. Těmi je vzájemná výměna informací a podpora při propagaci Moravskoslezského kraje a pivovaru Radegast.
„Vítáme snahu soukromých subjektů, které vyrábějí produkty s jasnou příslušností k Moravskoslezskému kraji a mají zájem propojit propagaci svého zboží se zviditelněním zdejšího regionu,“ uvedl hejtman Evžen Tošenovský a dále doplnil: „Lidé se často zajímají odkud výrobek, který jim chutná, pochází. Nezřídka se pak snaží do těchto míst zavítat. Společná propagace regionu a místních produktů může do kraje přilákat další nové návštěvníky.“
Poteče proudem. Moravskoslezský kraj začne spolupracovat s pivovary.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.10.2024 Inflace nezmizí. I 2,2 % vás v čase může…
26.09.2024 Technologický gigant Intel na kolenou! Co…
24.09.2024 XTB představuje Zlatana Ibrahimoviće jako…
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Miroslav Novák, AKCENTA
Utlumená aktivita v tuzemském výrobním sektoru pokračuje – PMI (září 2024)
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ocelářská krize v Číně: Ceny železné rudy čelí prudkému oslabení
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři