Americké bary ovládla digitální reklama
Reklama využívající digitální reklamní plochy (ve Spojených státech často označovaná jako Digital signage) tak začíná konečně nabývat na popularitě. Do barových reklam se firma Zoom dostala poté, co zakoupila barovou divizi společnosti Alloy Media+Marketing. Většinou se jedná o plazmové či LCD panely o velikosti 37 až 50 palců, které vysílají buď pohyblivé nebo statické reklamy, jež mají nějaké propojení s lokalitou. Displej je pomocí broadbandového připojení spojen s centrálním serverem firmy Zoom, přes který se informace mění a aktualizuje. Podle výsledků agentury Arbitron jsou bary a noční kluby ideálním pokusným králíkem, neboť 43 % Američanů ve věku 21 až 34 let navštíví bar alespoň jednou týdně, přitom tato část populace má mnohem větší pravděpodobnost, že si reklamní plochy všimne a ještě o ní poví někomu dalšímu.
Bary s reklamou. Společnost Zoom Media má 500 nových ploch.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz