Praha chce reklamu na letišti
Výběr vhodného motivu pro jednotnou vizuální prezentaci Prahy na letišti dostal včera za úkol radní pro kulturu a cestovní ruch Milan Richter (ODS)/b>. „Bude to klasická kampaň, jakou mají města na většině světově známých letišť. Chceme ale, aby současně zdůrazňovala naše předsednictví v EU,“ uvedl Richter. Podle jeho slov bude nyní město asi do konce října vybírat návrhy
Prezentace, která by se mohla stát skutečností už v prosinci nebo lednu, bude turisty o kvalitách Prahy "přesvědčovat" ve všech prostorách letiště. Podle něj ale rozhodně nepůjde o portrét primátora Pavla Béma v nadživotní velikosti, jako je tomu v případě starosty na chicagském letišti. Kampaň bude trvat jen omezenou dobu.
„Nájmy reklamních ploch na letišti jsou drahé, rozhodně to nebude celoroční kampaň,“ přiznal Richter. Celá akce by měla město vyjít na zhruba 5,5 miliónu korun, ze kterých jen 200 tisíc padne na odměnu pro autora vítězného návrhu. „Chceme tím motivovat široké spektrum profesionálů i začínajících autorů,“ dodal Richter.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz