Mediapharma zvyšuje počet obrazovek
Inzertní klienti mohou od letošního října využít pro oslovení diváků ve chvílích, kdy opravdu čekají, 500 televizních obrazovek v čekárnách praktických lékařů pro dospělé, 300 obrazovek v čekárnách praktických dětských lékařů a 500 LCD panelů v čekárnách ambulantních gynekologů na území celé České republiky. Prostřednictvím sítě 1 300 obrazovek v čekárnách lékařů tak inzerent osloví během jednoho měsíce více než 1,3 milionu diváků, kteří vítají rozptýlení.
V čekárnách praktických lékařů a pediatrů vysíláme magazín Trendy, kde se objevují kromě zdravotní osvěty a edukace také rubriky zdravé jídlo a pití, péče o tělo, volný čas, cestování, dovolená, zdravé bydlení a další. U ambulantních gynekologů běží magazín Woman’s view určený ženám.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?