Mediapharma zvyšuje počet obrazovek
Inzertní klienti mohou od letošního října využít pro oslovení diváků ve chvílích, kdy opravdu čekají, 500 televizních obrazovek v čekárnách praktických lékařů pro dospělé, 300 obrazovek v čekárnách praktických dětských lékařů a 500 LCD panelů v čekárnách ambulantních gynekologů na území celé České republiky. Prostřednictvím sítě 1 300 obrazovek v čekárnách lékařů tak inzerent osloví během jednoho měsíce více než 1,3 milionu diváků, kteří vítají rozptýlení.
V čekárnách praktických lékařů a pediatrů vysíláme magazín Trendy, kde se objevují kromě zdravotní osvěty a edukace také rubriky zdravé jídlo a pití, péče o tělo, volný čas, cestování, dovolená, zdravé bydlení a další. U ambulantních gynekologů běží magazín Woman’s view určený ženám.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.06.2024 Překoná zlato historická maxima?
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Miroslav Novák, AKCENTA
Červnové zasedání bankovní rady ČNB – poslední snížení úrokových sazeb o 50 bodů
Petr Lajsek, Purple Trading
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets