Značky milují Jamese Bonda
Coca-Cola Great Britain se spojila se Sony Entertainment, a bude propagovat nový film Jamese Bonda Quantum of Solace. Značka Coke Zero se přejmenuje na Coca-Cola Zero Zero 7. Nová značka bude mít speciální láhev s logem 007, obrázek Daniela Craiga a název nového filmu. Bondovi fanoušci si určitě povšimnou detailního záběru na Bondovu siluetu skrz hlaveň zbraně.
Ikonický špion byl bombardován nabídkami pro product placement od roku 1962, kdy vyšel první film Dr. No. Poslední bondovka Casino Royale znamenala návrat k bondovským kořenům. „Znovuobjevení Bonda v jeho původní realistické podstatě ho učinilo přístupnějším pro lidi, a to je také důvod, proč se s ním chtějí značky spojit více než předtím,“ řekl Martin Smith ze Saatchi & Saatchi.
„Značky jako Omega nebo Aston Martin pracují pro Bondovo charisma, z tohoto spojení obě strany získají,“ dodává Andrew Knowles, spoluzakladatel JKR. „Prozaičtější brandy, jako například Coke Zero, jsou méně přirozeným spojením, ale připomínají nám přetrvávající půvab jednoduchých mýtů a symbolů.“ Značka se snaží využít bondovu maskulinní image a jeho dobrodružství. Nový film bude mít premiéru 29. října, a objeví se v něm Ford Ka. Další bondovku Zítřek nikdy neumírá využilo BMW pro svůj Z3 roadster.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz