V NĚMECKU VZNIKNE TURECKÁ TELEVIZE
Stanice stejného jména už vysílá pro diváky v Turecku, německá verze se bude lišit především větším množstvím pořadů vyrobených v Německu a také jinou publicistikou a zpravodajstvím. Takzvaná média pro migranty jsou stále na okraji zájmu - jak ostatních médií tak i expertů. A přitom oslovují v řadě zemí obrovské množství lidí - ve velkých evropských státech můžeme mluvit o milionech diváků, čtenářů a posluchačů. Ostatně ani u nás nejsou tituly jako Čechija segodňa, Karlovarskije novosti nebo Tuan tin moi svými náklady a zásahem zanedbatelné. Německo, Francie, Británie nebo Nizozemsko jsou samozřejmě v jiné situaci, ale srovnatelné už je kupříkladu sousední Rakousko. Tam se například listy Novi Glasnik nebo Yeni Vatan Gazetesi mohou rovnat z hlediska obliby s německy psanými magazíny.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz