TITAN PŘEDSTAVIL SOUTĚŽ PRO COPYWRITERY
Outdoorová společnost zve kreativní týmy, aby navrhly reklamu pro jednoho z jejich klientů, která bude umístěna na billboardu o šířce 73 m a výšce 3 m, umístěném podél kolejí u stanice Euston. Výherní tým získá luxusní víkend pro dva v Paříži a zdarma dvoutýdenní kampaň pro libovolného svého klienta.
Graham Fink, kreativní ředitel u M&C Saatchi, řekl: „Plakáty jsou ta brutálně nejjednodušší ze všech médií. Osobně se domnívám, že jsou ultimátním testem jakéhokoli kreativce. A tohle je plakát na druhou – šance realizovat ten největší a nejlepší nápad. Až se toho bojím.“ Steve Cox, marketingový ředitel u Titan Outdoor, k tomu dodal: „Prvním úkolem pro jakoukoli mediální platformu je to, aby její kreativní exekuci zaregistrovali příslušní zákazníci. A tento nový formát nemůže zklamat, je to unikátní příležitost k představení opravdu velmi přitažlivé práce.“ Danou tratí projede více než půl milionu lidí týdně. Závěrečným dnem pro zaslání návrhů je 10. říjen.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?