Adidas a Puma hlásí nárůst poptávky
Adidas je za americkou firmou Nike druhým největším výrobcem sportovního oblečení a obuvi na světě a Pumě patří třetí příčka. Obě společnosti sponzorovaly na olympiádě celkem 16 národních týmů. Prodej Adidasu v Číně za první pololetí letošního roku stoupl o 60 procent a Čína se stala druhým největším trhem firmy za Spojenými státy.
„Jsme na nejlepší cestě ke splnění našeho cíle, podle kterého by tržby Adidas Group v Číně měly do roku 2010 překonat jednu miliardu eur (24,3 miliardy Kč),“ uvedl generální ředitel společnosti Herbert Hainer. Pozice jedničky v Číně by pro Adidas mohla znamenat, že se stane i světovou jedničkou.
Puma těžila hlavně z toho, že oblékala tým Jamajky a jejího hvězdného sprintera Usaina Bolta. Ten vyhrál tři zlaté medaile a překonal tři světové rekordy. „Opět jsme stanovili nové standardy a vytvářeli sportovní historii, posílili a rozšířili jsme svoji pozici přední značky pro běh,“ uvedl generální ředitel Pumy Jochen Zeitz.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz