AZobchod.cz se za první rok na trhu dostal mezi špičku
Internetový AZobchod.cz je na trhu teprve rok, přesto se zařadil kvalitou služeb i šíří sortimentu mezi tuzemskou špičku. „Klademe důraz na rychlou reakci podle přání zákazníka. Většinu zboží jsme schopni doručit do druhého dne,“ uvedl ředitel společnosti Sergej Koščejev.
Ačkoliv mezi zákazníky AZobchodu převažují drobní odběratelé, stále častěji se na tohoto internetového prodejce obracejí živnostníci a firmy, nakupující ve velkém. Vyhovuje jim šíře sortimentu, ceny a především rychlost vyřízení objednávek. Firma je totiž schopna díky moderním technologiím konkurovat v rychlosti i největším internetovým obchodům s vlastními velkosklady.
„Profesionálové jako například kuchyňská studia, penziony či hotely hledají nejlepší podmínky na trhu obvykle velmi pečlivě, proto nás jejich zájem těší,“ konstatuje Koščejev. Podle něho firma registruje i jednorázové nákupy kolem 150 tisíc korun. Denní tržby společnosti se pak pohybují v řádu několika stovek tisíc korun.
AZobchodu se přitom daří uspokojovat objednávky velmi rychle. Skoro dvě třetiny z nich jsou vyřízeny do druhého dne, přes devadesát procent pak do pěti dnů, což je spolu s příznivými cenami hlavní konkurenční výhoda.
„Ceny jsou u nás pro zákazníky příznivé i proto, že do nich automaticky nezahrnujeme služby, které ve skutečnosti klient nevyužije. Zboží si lze vyzvednout například přímo z dobře dostupného skladu v centru Prahy v dosahu MHD, odběratel si může vybrat způsob dopravy, způsob platby a podle toho také zaplatí výslednou cenu. Tu se však pochopitelně dozví ještě při zadávání objednávky, takže se nemusí bát žádného nepříjemného překvapení. V současné době uvažujeme i o dalších nadstandardních službách,“ doplnil Sergej Koščejev.
Rychle vyřizuje firma nejen objednávky, ale i případné reklamace. „Prodáváme elektrospotřebiče již přes 8 let a s vyřizováním reklamací máme za tu dobu bohaté zkušenosti. Reklamace bereme jako příležitost, jak předvést naším zákazníkům v praxi rozdíl mezi seriózním a neseriózním obchodem. Proto je vyřízení reklamací otázkou několika dnů a nikoliv měsíců, jak se stává u některých jiných obchodů,“ tvrdí ředitel AZobchodu.
Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz