Inzerenti z televize míří s tv spoty na internet, je to efektivnější
Půjde televizní reklama na internet? Tuhle otázku si v posledních týdnech klade stále více domácích mediálních manažerů. Zjistili totiž, že vzhledem k narůstající internetové penetraci, která aktuálně činí 55 % populace, rostoucímu objemu času stráveného na internetu i rostoucí rychlosti připojení, začíná vycházet televizní kampaň na internetu mnohem efektivněji, než by vyšla v samotné televizi.
Mediální agentura OMD Czech v minulých měsících prováděla zcela unikátní testy využití internetu jako nosiče pro TV spot. Cílem bylo porovnání efektivity obou cest za srovnatelných podmínek. Ve spolupráci se svým klientem SONY a internetovými servery Seznam.cz, Centrum.cz a iDnes.cz byla spuštěna kampaň zaměřená na propagaci TV Bravia. V rámci korektnosti výzkumu byl použit TV-Spot, který ještě neběžel v žádném jiném médiu. Tento spot byl zkonvertován a nasazen na frekventované pozice o rozměrech 300*300 a 300*250 pixelů.
Po skončení kampaně byl, za pomoci unikátního systému OMD snapshot a měřícího systému Gemius, proveden sběr dat a následně jejich vyhodnocení. Pro srovnání s efektivitou průměrné TV kampaně měřené stejným systémem, byl použit model porovnávání počtu zásahů, naměřené awareness a cen. Na základě srovnání počtu zásahů nutných k vytvoření jednoho bodu awareness se došlo k závěru, že je pro internet nutné vytvořit o 54% více kontaktů než v TV, naopak cena v TV je o 81% vyšší než cena na internetu.
Z tohoto porovnání pak ve výsledku plyne, že každá koruna Gross využitá na internetu byla 1,2 efektivnější než v TV. Lze tak čekat, že se na internetu, alespoň s doménou .cz brzy objeví zástupy televizních reklamních zadavatelů.
Poslední zprávy z rubriky Internet a telefony:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Neomezená data 2023 - mobilní tarify s neomezenými daty, neomezený internet do mobilu
- Jaký je dnes státní svátek?
- Jaký je dnes mezinárodní den?
- Stravenky a mzda 2020 - Jsou pro vás stravenky výhodnější než zvýšení mzdy?
- Výpočet důchodu - Jak vysoký budete mít důchod?
- Daňová přiznání - daňový kalendář 2021, kdy a co je potřeba udělat?
- Velikonoční zvyky a tradice - co bylo zvykem na Modré pondělí, Šedivé úterý, Škaredou středu a další dny
- Měřítko - měřítko mapy. Co znamená měřítko na mapě a kolik kilometrů v reálu je jeden centimetr na mapě
- Wall Street - sídlo americké burzy. Wall Street je ulice v New Yorku (USA), která proslavila jako trvalé sídlo NYSE (americká burza). Mnoho hlavních amerických burzovních a neburzovních trhů a společností má hlavní sídlo na Wall Street a ve finanční
- Inzerenti z televize míří s tv spoty na internet, je to efektivnější
- CME: TV Nova mění reklamní strategii, návrat inzerentů patrně nebyl takový, jak TV očekávala
- Jsme v tom společně, jsme v tom my všichni dohromady, jsme v tom my společně s Ukrajinou - Premiér Fiala
Prezentace
21.05.2025 Nepodceňujme pojištění vážných chorob
20.05.2025 Samsung srazil cenu svého nejlepší telefonu.
19.05.2025 Láká vás dodatečný příjem? Zjistěte, jak…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, Citfin
Proč se akciové trhy tak rychle oklepaly z dubnového propadu?
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Kubánský rum v ohrožení? Produkce kubánského cukru na historickém minimu
Štěpán Křeček, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Fed ponechává sazby beze změny, trhy reagují opatrně a zlato osciluje kolem rekordních hodnot
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Okénko finanční rady
Karel Šultes, Skupina Klik.cz
Mladí řidiči v Česku mají staré auto a dvakrát dražší pojištění
Iva Grácová, Bezvafinance
Petr Špirit, Bidli
Alena Kastnerová, Direct Family
Pojištění na školu v přírodě: Klid pro rodiče, jistota pro děti
Lukáš Raška, Portu
Základní fakta o finančních trzích, která by měl znát každý investor
Jaroslav Rada, Česká síť
Jiří Sýkora, Swiss Life Select
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Každý třetí úraz se stane při sportu. Jste na to připraveni?
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Zuzana Dubová, RekvalifikacniKurzy.cz
Nová éra HR: V roce 2024 uspěje ten, kdo dokáže přesvědčit talenty z konkurenčních firem