Zájem o digitální reklamu stoupá
REKLAMA: Zinio přebírá obsah od nakladatelů jako je Ziff Davis či Hearst a přesouvá je přímo na web, kde si je čtenáři prohlížejí buď na počítači nebo na některé přenosné periferii. A jelikož se většinou jedná o odbornější časopisy, jsou inzeráty plné interaktivních či multimediálních aplikací. Obsahují ale také velkoplošné dvoustránkové reklamy, stejně jako tištěné verze. A právě to může být jeden z důvodů, proč se digitálnímu čtenáři zdá tento velkoplošný inzerát lepší – zabere celou plochu obrazovky, čímž odpovídá tomu, co reklamní agentura zamýšlela. V tištěné verzi je plocha uprostřed rozdělena rušivým předělem stránek. Existují ale i další důvody – 59 % dotázaných upřednostňuje možnost interaktivních aplikací, 84 % zase přiznává, že informační hodnota těchto inzerátů je větší, protože se přes ně mohou proklikat dál, od firemní webové stránky až po informace na Googlu. Tištěné reklamy dnes ve většině případů firemní URL mají také, ale k jejich využití si je musíme buď napsat nebo pamatovat.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz