Časopis ABC slaví padesátku proměnou
Nepříliš odlišné nové logo je podle jeho tvůrců dynamické, evokuje pocit pohybu a vytváří dojem různých prostorových tvarů. Dochází k narovnání všech tří panelů, tvořících podklad pro písmena a, b a c, do vzpřímené polohy. Zřetelnou proměnou prošla i titulní strana. Nová podoba titulky má jiné uspořádání upoutávek a je celkově akčnější.
Autory nového loga i designu „ábíčka“ jsou Marek Pistora z Ringieru a Petr Krejzek a Jindřich Zvelebil z grafického studia ReDesign. „Na časopisu ABC vyrostly generace. Doufáme, že to tak bude i nadále,“ shrnula šéfredaktorka Miroslava Volfová.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
22.11.2024 Výsledková sezóna: Obhájila Nvidia svou…
18.11.2024 Nejlepší telefon za 2 990 Kč. Motorola má hit…
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Dvojnásobný růst prodeje bytů oproti loňsku: Co to znamená pro ceny?
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak trh reagoval na volby v USA? Historická maxima, ale i prudké propady
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?