Tetra Pak bez konzervantů
Vzdělávací kampaň cílí především na ženy ve věku od 20 do 50 let. V rámci ní se na internetu a v tisku, zejména v ženských časopisech, objeví inzeráty upozorňující na to, že Tetra Pak nepotřebuje žádné konzervanty. „Cílem kampaně je vysvětlit spotřebitelům, že v našich obalech jsou nápoje bez chemických látek,” vysvětlil Roman Straka, marketingový a obchodní ředitel firmy. V říjnu zahájí mohutnou in-store promotion ve vybraných prodejnách řetězce Hypernova. Součástí kampaně jsou i webové stránky Bezkoncervantu.cz, které společnost spustila. Komunikační část kampaně dostala na starost agentura AMI Communications, přípravu inzerátů a in-store promotion pak reklamní agentura Next Vision.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.09.2024 Technologický gigant Intel na kolenou! Co…
24.09.2024 XTB představuje Zlatana Ibrahimoviće jako…
18.09.2024 Inflace nezmizí. I 2,2 % vás v čase může…
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Bankovní rada ČNB v září opět snížila úrokové sazby o 25 bodů
Petr Lajsek, Purple Trading
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ocelářská krize v Číně: Ceny železné rudy čelí prudkému oslabení
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři