Nový web APOGEO navazuje na image kampaň značky
Skupina APOGEO pokračuje v nastavené komunikační kampani, kterou zahájila začátkem roku 2007 sloučením svých aktivit pod společnou značku APOGEO. Jednotná linka kampaně se sportovní tematikou se prolíná ve všech aspektech firemní komunikace, od korporátní identity po marketingové materiály. Po úspěšně završené tiskové a internetové image kampani z dubna a května letošního roku, uvedla skupina novou verzi webových stránek Apogeo.cz.
„Nové webové stránky nabízí mnohem více než jen strukturovaný přehled o nabídce našich služeb v novém, atraktivním designu. Naší ambicí je vytvořit znalostní platformu pro naše klienty a odbornou veřejnost. Již dnes na www.apogeo.cz naleznete informativní sekce Odborné články a APOGEO News,“ říká marketingová manažerka skupiny APOGEO Jitka Mikolášová. „Chceme s návštěvníky našich stránek navázat interaktivní dialog, i proto nabízíme bezplatnou registraci k odběru odborného elektronického bulletinu APOGEO News. Pro novináře je připraven informační servis a archiv tiskových zpráv včetně fotogalerie,“ dodává Mikolášová. Webové stránky pochází z dílny společnosti Computer MCL Brno. Na vytvoření komunikační kampaně spolupracoval marketingový tým APOGEO s agenturou Arc Worldwide.
Ztvárnění kampaně poradenské společnosti bylo pojato netradičním způsobem. Hlavními prvky designu jsou vizuály se sportovní tematikou, pomocí kterých APOGEO demonstruje firemní hodnoty a vlastnosti členů svého týmu. Na první pohled je patrné, že tým APOGEO, stejně jako sportovní tým, vyznává hodnoty fair play, týmovou spolupráci a orientaci na cíl. Navíc je sport spojen s vlastnostmi jako je strategické myšlení, dynamika, ambice a tvrdý trénink. I tyto atributy jsou nezbytné k tomu, aby společnosti uspěly v turbulentním prostředí silné konkurence.
Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Nový občanský zákoník č. 89/2012 Sb.
- Nový stavební zákon
- 2025 - Rok 2025. Co nového bude v roce 2025 ve financích?
- Nový web APOGEO navazuje na image kampaň značky
- Značka Scott má nový web
- Komunikační kampaň na pokračování propagace destinační značky Brnotruestory pro období 2019–2021
- Rakušané znovu hodnotili image značek na trhu pojištění
- Turistiku v ČR podpoří kampaň na webu
- Energy Web Token - aktuální a historické ceny kryptoměny Energy Web Token, graf vývoje ceny kryptoměny Energy Web Token - 2 dny - měna USD
- Energy Web Token - aktuální a historické ceny kryptoměny Energy Web Token, graf vývoje ceny kryptoměny Energy Web Token - 1 rok - měna USD
- Energy Web Token - aktuální a historické ceny kryptoměny Energy Web Token, graf vývoje ceny kryptoměny Energy Web Token - 3 roky - měna USD
Prezentace
12.12.2024 Český trh zaplavily extrémně zlevněné Samsungy.
05.12.2024 K nejprodávanějšímu telefonu sezony tablet zdarma.
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Inflace v listopadu 2024: Jakou investiční strategii zvolit?
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Černý pátek skončil, spotřebitelé utráceli více přes e-shopy, tržby v kamenných obchodech klesly
Štěpán Křeček, BHS
John J. Hardy, Saxo Bank
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory