Poláci si mohou vybrat ze sta televizních programů
Pouze programů, které vysílají sport, je celkem 12. Na filmy je zaměřeno 20 stanic, řada programů je určena také pro děti a mládež. Existují speciální kanály zaměřené na motoristy, kutily; naladit lze také TV Shopy, stanice pro ty, kteří se chtějí vdávat či ženit nebo jen seznámit. V nabídce jsou také informační kanály. Televizních kanálů bude zřejmě ještě přibývat, protože místa pro ně je dost. Větší pestrost má ale vliv na kvalitu, stanice bojují o každého člověka, kterému chtějí nabídnout co nejzajímavější program. Největší počet diváků mají velké stanice, tedy veřejnoprávní TVP1, TVP2 a komerční Polsat a TVN. Na tyto kanály připadalo od ledna do března 76 procent diváků. Podle posledního průzkumu průměrný Polák tráví denně u televize 4 hodiny a 34 minut, což je o tři minuty méně než před rokem. Počet všech diváků se nemění, je to asi 36 milionů osob s tím, že se nikdy nedívají všichni najednou. V Polsku podle posledních informací žije na 38 milionů obyvatel.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz