Nový new Publicity magazine
„Na myšlenku vydávat takto zaměřené periodikum nás před časem přivedli účastníci našich odborných seminářů o firemní mediální komunikaci, kteří opakovaně naříkali, že si v češtině nelze o těchto věcech uceleně a pravidelně téměř nic přečíst,“ říká zástupce vydavatele a šéfredaktor časopisu Radovan Fendrych. V letošním roce vyjde celkem 6 čísel časopisu. Hlavní témata se budou věnovat například skryté kameře, strategii a taktice postupu v krizových mediálních kauzách, možnostem obrany před negativní mediální publicitou, úskalím vystupování v televizním zpravodajství nebo novinářským trikům a fintám. Součástí časopisu jsou i krátké komentáře a postřehy k aktuálnímu mediálním kauzám na internetových stránkách www.newpublicity.cz. Časopis je distribuovaný adresně na jméno do 4000 největších firem v České republice. Celoroční předplatné stojí 390,- Kč. Cílovou skupinou časopisu jsou šéfové, majitelé a manažeři úspěšných firem nebo lidé zodpovědní za komunikaci svých společností. Další číslo vyjde 7. května 2007.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
21.06.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna a drahé pohonné hmoty letos prodraží dovolenou. Kolik si letos připlatíme?
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Apple se stává první značkou s celosvětovou hodnotou 1 bilion dolarů
Štěpán Křeček, BHS
Ceny v zemědělství dál klesají. Data z České republiky vévodí evropským statistikám
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Miroslav Novák, AKCENTA
Domácí ekonomika v 1. čtvrtletí vzrostla, ale čekala se trochu lepší čísla