Nový new Publicity magazine
„Na myšlenku vydávat takto zaměřené periodikum nás před časem přivedli účastníci našich odborných seminářů o firemní mediální komunikaci, kteří opakovaně naříkali, že si v češtině nelze o těchto věcech uceleně a pravidelně téměř nic přečíst,“ říká zástupce vydavatele a šéfredaktor časopisu Radovan Fendrych. V letošním roce vyjde celkem 6 čísel časopisu. Hlavní témata se budou věnovat například skryté kameře, strategii a taktice postupu v krizových mediálních kauzách, možnostem obrany před negativní mediální publicitou, úskalím vystupování v televizním zpravodajství nebo novinářským trikům a fintám. Součástí časopisu jsou i krátké komentáře a postřehy k aktuálnímu mediálním kauzám na internetových stránkách www.newpublicity.cz. Časopis je distribuovaný adresně na jméno do 4000 největších firem v České republice. Celoroční předplatné stojí 390,- Kč. Cílovou skupinou časopisu jsou šéfové, majitelé a manažeři úspěšných firem nebo lidé zodpovědní za komunikaci svých společností. Další číslo vyjde 7. května 2007.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?