Podíl privátních značek loni vzrostl
Zatímco v roce 2005 činil v Česku podíl privátních značek obchodníků 16,7 procenta, loni tento ukazatel podle průzkumu společností GfK a Incoma Research vzrostl na 17,1 procenta. Česká republika tak ve střední a východní Evropě patří mezi země s nejvyšší podílem privátních značek, ve srovnání se západní Evropou ale stále zaostává.Tobias Schediwy ze společnosti GfK na konferenci Retail Summit v Praze uvedl, že největší podíl privátních značek je ve Švýcarsku, kde loni činil 41 procent, a ve Velké Británii (34,8 procenta). Ve střední a východní Evropě má ve srovnání s Českem vyšší podíl privátních značek Rakousko (21,4 procenta), Maďarsko (22 procent) a Slovensko (23 procent). V Polsku je podíl privátních značek nižší a činí 16 procent.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz