McDonald's slaví úspěch díky méně tučným jídlům
(iDnes.cz) Zdravý životní styl je v kurzu čím dál tím více. Přesvědčila se o tom i firma, která byla často označovaná jako symbol nezdravého stravování. McDonald's se totiž rozhodl nasměrovat své síly více na zeleninu a nízkotučné výrobky a to se mu vyplatilo. Touha zákazníků po štíhlé linii přinesla řetězci nejlepší tržby v Evropě za posledních 15 let, vyplývá ze zprávy serveru BBC.co.uk. Celosvětově utržil řetězec o 5,7 procenta více než před rokem. Podle prohlášení firmy se na tom podepsalo hlavně to, že se v nabídce lépe přizpůsobil zákazníkům. Zejména na asijských trzích si pak představitelé McDonald's pochvalují, že se dokázali stát cenově dostupnou restaurací. V USA pak zabodoval rozšířenou nabídkou kuřecích výrobků a snídaňovým menu. "Výkonnost McDonlad's reflektuje náš závazek průběžně se zlepšovat," řekl generální ředitel firmy Jim Skinner. Podle prohlášení na webových stránkách je dlouhodbým cílem firmy udržet roční růst tržeb mezi 3 a 5 procenty. Kromě stabilního mírného růstu tržeb ale firma očekává i expanzi do Číny, kde připravuje vynudování strategické aliance s čerpacími stanicemi Sinopec. - více zde Po celém světě má řetězec více než 30 tisíc restaurací, z čehož 70 % funguje na principu franšízy, uvedla firma,
- McDonald´s chce naučit Číňany jíst hamburgery
- Německé dráhy začaly nabízet jízdenky v McDonaldu
- McDonald`s chce být zdravý, zvýší prodej kuřecího
- McDonald's bude prodávat sportovní vybavení
Poslední zprávy z rubriky Obchod a služby:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz