Oblíbenost rádií
    1. Evropa 2 (průměrně 951 000, podíl na trhu 9,7 %)
    3. Frekvence 1 (904 000, 11,1 %)
    4. ČRo1 - Radiožurnál (782 000, 8,8 %)
    5. ČRo2 - Praha
   
    Impuls a Frekvence 1 mají vyšší podíl než Evropa 2 proto, že jejich posluchači strávili poslechem delší dobu. Z nových digitálních stanic Českého rozhlasu poslouchalo zpravodajské Rádio Česko 8000 lidí, naučné Leonardo 3000 a vážnou hudbu na D-Dur jen 1000 zájemců.
Mediální informační databanka-interaktivní vyhledávací služba Anopress |
Poslední zprávy z rubriky Z domova:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz