O informační otevřenosti SPADových emisí s analytiky (průzkum ČEKIA)
O informační otevřenosti firem se již mluví několik let, nicméně tento pojem lze dost těžko uchopit a jednoznačně definovat, co všechno se pod ním skrývá. Česká kapitálová informační agentura proto provedla unikátní průzkum, ve kterém se snažila zjistit, jak informační otevřenost jednotlivých společností vnímají analytici předních brokerských domů působících na českém trhu. V úvahu bylo bráno nejen množství a četnost zasílaných tiskových prohlášení nebo různých komentářů v tisku, ale i obsažnost těchto sdělení (zejména vzhledem k budoucnosti jednotlivých firem), úroveň pořádaných tiskových konferencí, setkání s analytiky, apod. Známkování bylo stejné jako ve škole, tedy “jednička” znamenala nejlepší a “pětka” nejhorší informační otevřenost.
“Celkově bych řekl, že komunikace s českými blue chips je vcelku dobrá. Pouze u PMČR a Unipetrolu je komunikace poněkud stížená”, uvedl například Milan Vaníček z makléřské společnosti Atlantik FT.
Další informace na iPOINT, http://ipoint.financninoviny.cz/o-informacni-otevrenosti-spadovych-emisi-s-analytiky-pruzkum-cekia.html
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz