ŠKOLA INVESTORA: Válka se spekulanty aneb řvoucí lev ve světě financí
Dle marketingových expertů se dá udělat reklama na všechno. Sotva dnes někoho překvapí, když na něj z televizní obrazovky, stránek deníků nebo billboardů křičí nabídka toho či onoho finančního instrumentu. V polovině 40. let minulého století, kdy se do branže zakousl lev stvořený Jackem Dreyfusem, byste však hodně překvapení byli. Jeho řvoucí král zvířat propagující Dreyfus fondy se totiž objevil na scéně v době, kdy věhlasní investiční bankéři, portfolio manažeři nebo právníci považovali reklamu za něco nevhodného pro jejich statut. Jak to ale chodí, dobrá myšlenka si svou cestu vždy najde ... postupem času řada finančních firem uznala myšlenku, že průměrný drobný investor není finanční právník (i když tyto firmy již zpravidla na propagaci svých produktů využívaly služby specializovaných firem, ne jako Dreyfus, který si vzhledem k nedostatku peněz mnoho propagačních akcií zrealizoval – jak se říká – od podlahy). Pro drobné investory se zase Dreyfusův lev stal symbolem kvality, integrity a důvěry.
Další informace na iPOINT, http://ipoint.financninoviny.cz/detail.php?article=48242
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz