Index spotřebitelské důvěry má stále stoupající tendenci. Z pěti indexů, které tvoří celkový index důvěry, dlouhodobě nejvíce kolísají indexy predikce – index očekávané finanční situace domácnosti a index očekávané hospodářské situace. Spotřebitelé hodnotí současnou situaci jako vhodnou k pořizování velkých nákupů.
Skupina GfK v ČR
Skupina GfK v ČR – GfK Praha, INCOMA Research a INCOMA Consult – je předním poskytovatelem komplexních služeb v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění, včetně konzultačního a poradenského servisu.
Více viz: www.gfk.cz, www.incoma.cz
Skupina GfK v ČR je součástí skupiny GfK, ve svém oboru páté největší společnosti na světě.
GfK Group
GfK Group má více než 130 poboček a dceřiných společností působících v 57 zemích světa. Zaměstnává více než 5 200 pracovníků. V roce 2003 dosáhla obratu 595,3 milionů EUR. Aktivity skupiny GfK jsou rozděleny do pěti obchodních segmentů: Consumer Tracking, HealthCare, Retail & Technology, Media a Custom Research. Více viz: www.gfk.com
Stručný popis podnikatelských segmentů GfK Group:
Consumer Tracking |
Informační servis k otázkám trhu a marketingu dotýkajících se každodenního nákupního rozhodování a chování spotřebitelů nejen u předmětů denní potřeby, ale i předmětů dlouhodobé spotřeby a služeb.
Více viz: www.gfk.com |
HealthCare |
Informační servis k otázkám vývoje produktů, komunikace, image a cenových vazeb léčiv, tržní pozice a spokojenosti zákazníků, měření množství a obratu použitých materiálů a produktů u zubních lékařů a laboratoří, měření spotřeby veterinárních léčiv.
Více viz: www.gfk.com |
Retail & Technology |
Informační servis k otázkám marketingu, logistiky a odbytu v průmyslu a obchodu, působících na trhu spotřební techniky. Více viz: www.gfkms.com |
Media |
Informační servis o chování a postojích uživatelů médií. Nejde přitom jen o kvantitativní analýzy diváků, čtenářů posluchačů, ale i o kvalitativní studie zaměřené na jejich akceptaci, preference a vybavování si mediálních obsahů. Více viz: www.gfk.com |
Custom Research |
Informační servis o vývoji, pozici a péči o produkty a nabídky služeb k optimalizaci mixu marketingové politiky aktivit a k řízení produktových a firemních značek, jakož i k loajalitě spotřebitelů.
Více viz: www.gfkcr-ww.com |
Další informace:
Kontakt: |
travnickova@gfk.cz |
Volně prodejné studie: |
|
Nabídkový list: |
|
Prezentace: |
|
Relevantní články: |
Čeští spotřebitelé jsou optimističtí, ale vyčkávají (Spotřebitelský barometr - leden 2005) - ( 2/2/2005) | | |