Citibank znovu zvýhodnila kreditní karty, zájem je prý vysoký
Až do konce října letošního roku prodloužila Citibank nabídku zvýhodněných kreditních karet. Podle mluvčí banky Markéty Dvořáčkové došlo již k několikátému posunu konečného termínu zvýhodněné nabídky, jelikož zájem o zlevněné kreditní karty je vysoký. "Oproti druhému čtvrtletí loňského roku, kdy jsme podobnou akcie nedělali, stoupl ve stejném období letošního roku prodej našich kreditních karet o 44 procent," řekla ČIA Dvořáčková. Počet vydaných karet však odmítla sdělit s tím, že podobná čísla banka neuvádí. V rámci nabídky původně omezené do konce letošního března nabízí banka tyto karty za 250 a 500 korun ročně. Zdarma také ke každé kreditní kartě poskytne až tři dodatkové karty. Současně Citibank nabídla ke kreditním kartám volitelné cestovní pojištění pro majitele karty i jeho rodinu. Pojistné krytí dosahuje až čtyř milionů korun, zákazník banky má na výběr z několika pojistných programů. Kreditní karty Citibank mají 51denní bezúročné období, jejich případné zablokování je zdarma, stejně jako vydání nové karty. Kolik dosud banka v tuzemsku vydala kreditních karet odmítla Machálková sdělit s poukazem na firemní tajemství. Citibank v prvním pololetí klesl čistý zisk o 119 milionů korun na 309 milionů korun. Bilanční suma banky se snížila téměř o jednu miliardu na 67,5 miliardy korun. Loni vytvořila v České republice čistý zisk podle českých účetních standardů ve výši 970 milionů korun. Citibank patří do nadnárodní finanční skupiny Citigroup, v České republice působí od roku 1991. -vp-, -td- |
Poslední zprávy z rubriky Finance:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz