Petr Hanisch (AliaWeb)
Internet a telefony  |  30.07.2004 09:40:01

Internetový výzkum v nové podobě ?


TISKOVÁ ZPRÁVA

 

Obrovský zájem o tendr SPIRu na pokračování NetMonitoru

 

Praha 29/7/2004 – Do neveřejné soutěže na realizátora nové podoby měření návštěvnosti internetových serverů a sociodemografického profilu návštěvníků se přihlásilo devět firem. Nabídky bude vyhodnocovat Výběrová komise, kterou jmenovala Výkonná rada Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR).

Důvodem vyhlášení tendru je to, že smlouva se současným realizátorem výzkumu NetMonitor vyprší v lednu 2005. Nový výzkum by měl na NetMonitor navázat, a dále ho rozšířit a zkvalitnit.

Do tendru se v řádném termínu přihlásily tyto společnosti:

eMerite, GfK, iAudit International, Internet Billboard, Mediaresearch (ve spolupráci s polskou společností Gemius), Millward Brown, Network Media Service, STEM/MARK, United Interactive (ve spolupráci s Factum Invenio)

Počet a renomé přihlášených výzkumných agentur je pro SPIR potvrzením toho, že internet je již plnohodnotným médiem v mediálním mixu. Současně se také potvrzuje pozice SPIRu coby respektované asociace zastupující zájmy celého trhu.

Termín pro předložení nabídek je 17. srpna. Předložené nabídky pak bude vyhodnocovat Výběrová komise, kterou jmenovala Výkonná rada SPIRu v následujícím složení:

Petr Bednář (Ringier ČR), Milan Beneda (Beyond Interactive), Jiří Lahvička (Atlas), Petr Matoušek (MAFRA), Jana Prouzová (ARBOmedia), Vítek Smékal (OMD), Martin Šebesta (NetCentrum), Jiří Vítek (Mindshare), Jiří Vobecký (Computer Press)

"Výběrovou komisi jsme složili tak, aby v ní byli zástupci různě velkých a různě zaměřených serverů, mediálních agentur i mediazastupitelství. Jsou v ní jak odborníci na výzkumy, metodologii a měření, tak uživatelé dat, která má výzkum poskytovat. Výběr by tak měl respektovat zájmy všech subjektů pohybujících se na internetovém reklamním trhu," říká k tomu Petr Bednář, předseda Výkonné rady SPIRu. Po dohodě se SVITem Unie vydavatelů jsou ve Výběrové komisi zastoupeni i členové SVITu. "Jsme přesvědčeni o tom, že nový projekt naváže na tradici současného NetMonitoru coby všeobecně uznávaného výzkumu uživatelů internetu, a dojde k dalšímu růstu kvality měření i plánování online reklamních kampaní," dodává Petr Bednář.

 

Pro další informace volejte:


Petr Bednář, předseda VR SPIR

e-mail: bednar@ringier.cz

tel: 225 977 749

 

Hana Vymětalová, office manager

e-mail: hana.vymetalova@spir.cz

tel: 777 151 482


Mistrovství Evropy ve fotbale 2004 - Portugalsko

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář

Poslední zprávy z rubriky Internet a telefony:

Pá   9:45  China IT, high-tech makers power industry in Q1 China state infooffice (scio.gov.cn)
Čt 12:20  Antivirová ochrana – včera, dnes a zítra OPOJISTENI.CZ (OPOJISTENI.CZ)






Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688