Internetový výzkum v nové podobě ?
TISKOVÁ ZPRÁVA Obrovský zájem o tendr SPIRu na pokračování NetMonitoru Praha 29/7/2004 – Do neveřejné soutěže na realizátora nové podoby měření návštěvnosti internetových serverů a sociodemografického profilu návštěvníků se přihlásilo devět firem. Nabídky bude vyhodnocovat Výběrová komise, kterou jmenovala Výkonná rada Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Důvodem vyhlášení tendru je to, že smlouva se současným realizátorem výzkumu NetMonitor vyprší v lednu 2005. Nový výzkum by měl na NetMonitor navázat, a dále ho rozšířit a zkvalitnit. Do tendru se v řádném termínu přihlásily tyto společnosti: eMerite, GfK, iAudit International, Internet Billboard, Mediaresearch (ve spolupráci s polskou společností Gemius), Millward Brown, Network Media Service, STEM/MARK, United Interactive (ve spolupráci s Factum Invenio) Počet a renomé přihlášených výzkumných agentur je pro SPIR potvrzením toho, že internet je již plnohodnotným médiem v mediálním mixu. Současně se také potvrzuje pozice SPIRu coby respektované asociace zastupující zájmy celého trhu. Termín pro předložení nabídek je 17. srpna. Předložené nabídky pak bude vyhodnocovat Výběrová komise, kterou jmenovala Výkonná rada SPIRu v následujícím složení: Petr Bednář (Ringier ČR), Milan Beneda (Beyond Interactive), Jiří Lahvička (Atlas), Petr Matoušek (MAFRA), Jana Prouzová (ARBOmedia), Vítek Smékal (OMD), Martin Šebesta (NetCentrum), Jiří Vítek (Mindshare), Jiří Vobecký (Computer Press) "Výběrovou komisi jsme složili tak, aby v ní byli zástupci různě velkých a různě zaměřených serverů, mediálních agentur i mediazastupitelství. Jsou v ní jak odborníci na výzkumy, metodologii a měření, tak uživatelé dat, která má výzkum poskytovat. Výběr by tak měl respektovat zájmy všech subjektů pohybujících se na internetovém reklamním trhu," říká k tomu Petr Bednář, předseda Výkonné rady SPIRu. Po dohodě se SVITem Unie vydavatelů jsou ve Výběrové komisi zastoupeni i členové SVITu. "Jsme přesvědčeni o tom, že nový projekt naváže na tradici současného NetMonitoru coby všeobecně uznávaného výzkumu uživatelů internetu, a dojde k dalšímu růstu kvality měření i plánování online reklamních kampaní," dodává Petr Bednář. Pro další informace volejte: Petr Bednář, předseda VR SPIR e-mail: bednar@ringier.cz tel: 225 977 749 Hana Vymětalová, office manager e-mail: hana.vymetalova@spir.cz tel: 777 151 482 |
|
Poslední zprávy z rubriky Internet a telefony:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Okénko finanční rady
Petr Holub, MojeNebankovka
Marek Pokorný, Portu
Petr Holub, Zoxo Financial s.r.o.
Před koupí nemovitosti pečlivě kontrolujte rezervační smlouvu
Zuzana Dubová, RekvalifikacniKurzy.cz
Jak vybrat správný rekvalifikační kurz: Průvodce pro začátečníky
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select
Lenka Rutteová, Bezvafinance
Úvěr na rekonstrukci za max. 3,5 %. Rozjela se nová vlna dotací
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz