Věra Stárová (GfK-Praha)
Obchod a služby  |  13.07.2004 11:04:41

LAE-ČR-2004


Unikátní projekt na českém mediálním trhu 

Praha, 12. červenec 2004Společnost GfK Praha předala Unii vydavatelů (UVDT) výsledky výzkumu LAE-ČR-2004. Tento v pořadí již třetí výzkum osob s rozhodovací pravomocí jak v soukromém, tak státním sektoru včetně státní správy analyzuje mediální chování těchto osob, spotřební chování z pohledu firem, společností, úřadů i z pohledu osobního. Výzkum je určen především pro plánování inzerce B2B.

Z výsledků výzkumu vyplývá, že z 369 tis. osob s rozhodovací pravomocí je 142 tis. čtenářů Mladé fronty DNES, 124 tis. čtenářů Hospodářských novin, 41 tis. čtenářů Práva a 28 tis. čtenářů Lidových novin.

Výzkum LAE se zaměřuje na české "decision makers", tj. ty, kteří rozhodují o firemních investicích, nákupech, obnově stávajícího vybavení provozoven apod. Tato cílová  skupina je nejen důležitým zákaznickým segmentem při plánování inzerce B2B, ale i významnou skupinou klientů při plánování B2C produktů a služeb určených pro vyšší příjmovou skupinu populace. Výzkum pod značkou LAE je jediným výzkumem českých "decision makers", který navazuje na standardní evropské výzkumy zaměřené na tuto cílovou skupinu. Výzkum LAE-ČR-2004 probíhá pod stejnou značkou v Německu a Rakousku, a to při garanci metodologických postupů značky LAE, jež byla na český trh zavedena se svolením vlastníka autorských práv v Německu.

LAE-ČR-2004 realizovala společnost GfK Praha, zadavatelem je Unie vydavatelů. Sběr dat probíhal v únoru a březnu roku 2004, celkem bylo dotázáno 2 023 respondentů, splňujících přísná kritéria pro výběr.

Data výzkumu jsou od 27.4.2004 k dispozici všem členům AKA. Data byla konvertována do analytického softwaru, jejž používají mediální agentury pro plánování inzerce do médií. Výzkum LAE-ČR-2004 bude mít na českém trhu platnost po dobu dvou let, další etapa výzkumu je připravena pro rok 2006. V současné době tak mají mediální agentury k dispozici aktuální informace o plánovaných nákupech firem, počtu osob, které ve firmách rozhodují o výběru dodavatelů zboží a služeb, a o mediálním chování těchto osob. Pro zadavatele inzerce jsou tudíž nyní na trhu dostupné nejaktuálnější informace o velikosti jejich potenciální firemní klientely a o mediálních nosičích, jež jsou nejefektivnější pro její oslovení. 

Více o výsledcích a metodice tohoto výzkumu viz

grafická prezentace

 

Skupina GfK ČR –  GfK Praha, INCOMA Research a INCOMA Consult – je předním poskytovatelem komplexních služeb v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění, včetně konzultačního a poradenského servisu. Více viz: www.gfk.cz. www.incoma.cz

Skupina GfK ČR je součástí skupiny GfK, ve svém oboru páté největší společnosti na světě.

GfK Group má 135 poboček a dceřiných společností působících v 50 zemích světa. Zaměstnává více než 5 000 pracovníků. V roce 2003 dosáhla obratu 595,3 milionů EUR. Aktivity skupiny GfK jsou rozděleny do pěti obchodních segmentů: Consumer Tracking, HealthCare, Non-Food Tracking, Media a Ad Hoc Research. Více viz: www.gfk.com

 

Stručný popis podnikatelských segmentů GfK Group:

 

Consumer Tracking

Informační servis  k otázkám trhu a marketingu dotýkajících se každodenního nákupního rozhodování  a chování spotřebitelů nejen u předmětů denní potřeby, ale i předmětů dlouhodobé spotřeby a služeb.
Více viz: www.gfk.com

HealthCare

Informační servis k otázkám vývoje produktů, komunikace, image a cenových vazeb léčiv, tržní pozice a spokojenosti zákazníků, měření množství a obratu použitých materiálů a produktů u zubních lékařů a laboratoří, měření spotřeby veterinárních léčiv.Více viz: www.gfk.com

Non-Food Tracking

Informační servis k otázkám marketingu, logistiky a odbytu v průmyslu a obchodu, působících na trhu spotřební techniky.
Více viz: www.gfkms.com

Media

Informační servis o chování a postojích uživatelů médií. Nejde přitom jen o kvantitativní analýzy diváků, čtenářů posluchačů, ale i o kvalitativní studie zaměřené na jejich akceptaci, preference a vybavování si mediálních obsahů.
Více viz: www.gfk.com

Ad Hoc Research

Informační servis o vývoji, pozici a péči o produkty a nabídky služeb k optimalizaci mixu marketingové politiky aktivit a k řízení produktových a firemních značek, jakož i k loajalitě spotřebitelů.
Více viz: www.gfkadhoc.com


On-line Shop
- prodej dovolených, stavebního spoření a hypoték, PF a připojení k internetu

Pro bližší info klikněte na malé obrázky.

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář


Přečtěte si také:

08.02.2023Čistá pozice ČR ve vztahu k rozpočtu EU: 2004 - 2022 (8.2.2023) MF ČR (Ministerstvo financí ČR)
29.07.2022Čistá pozice ČR ve vztahu k rozpočtu EU: 2004 - 2022 MF ČR (Ministerstvo financí ČR)
01.02.2022Čistá pozice ČR ve vztahu k rozpočtu EU: 2004 - 2021 MF ČR (Ministerstvo financí ČR)



Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688