Petr Hanisch (AliaWeb)
Reklama  |  16.04.2003 14:34:13

NOVÝ ZPŮSOB CÍLENÍ INTERNETOVÉ REKLAMY

NOVÝ ZPŮSOB CÍLENÍ INTERNETOVÉ REKLAMY
NABÍZÍ M.I.A.

Internetové mediazastupitelství M.I.A. je průkopníkem v novém způsobu cílení na uživatele v rámci internetových reklamních kampaní, slibující velice přesný zásah vybraného zákaznického segmentu.

Tato nová přidaná hodnota, kterou M.I.A. v těchto dnech zavádí na trh, spočívá v možnosti zaměřit se prostřednictvím vybraného reklamního sdělení pouze na specifickou skupinu uživatelů internetu dle jejich profesního působení, a to na základě identifikace pomocí domén druhého řádu vázaných na IP adresu uživatele.

V současné době lze tímto způsobem zacílit internetovou reklamní kampaň s vysokou přesností na subjekty spadající do oblastí: vysoké školy (studenti vysokých škol v celé ČR, univerzitní profesoři a odborní asistenti), telekomunikace (zaměstnanci největších telekomunikačních firemČR), finance (zaměstnanci bankovních domů, pojišťoven a dalších finančních institucí), zdravotnictví (lékaři a další zdravotnický personál všech velkých nemocnic v ČR), státní správa (zaměstnanci nejvyšších státních institucí zejména ministerstev) a těžký průmysl (zaměstnanci největších podniků hlavně z  odvětví výroby zemního plynu, rafinérií, strojírenství, železáren, apod.).

Díky modernímu a flexibilnímu reklamnímu systému od společnosti DoubleClick, který společnost M.I.A. vlastní, lze využít databázi domén druhého řádu rozdělených na základě výše uvedených profesních oblastí. Klient si vybere oblast, na kterou chce zaměřit svou kampaň a administrační systém se postará o to, aby požadované reklamní formáty byly zobrazeny pouze vybrané cílové skupině.

Klienti tak získávají novou možnost, jak efektivně vynaložit své finanční prostředky do internetové reklamy a dosáhnout tak maximálního přínosu z investovaných peněz.


M.I.A., a.s., je internetové mediazastupitelství, které poskytuje služby v oblasti reklamy a marketingu na internetu. Díky kombinaci cenové politiky, pokročilého systému cílení, vyspělé sítě a kontroly kvality aplikuje klasické reklamní principy do nových médií. Důraz klade na kreativitu, inovace a klientský servis se zpětnou vazbou.

M.I.A., a.s. disponuje  nejmodernější dostupnou technologií v oblasti reklamy na internetu - software pro řízení zobrazování reklamy DoubleClick AdServer 5.0. Neustálý technologický rozvoj a vynikající zákaznický servis jsou základem spolupráce jak s přímými klienty, tak s mediálními a reklamními agenturami.


roce 2000 se M.I.A., a.s. stala dceřinou společností Českého Telecomu, a.s, telekomunikačního lídra domácího trhu, a tvoří svými produkty součást skupiny firempřidanou hodnotou.
K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář


Přečtěte si také:

02.12.2010Výdaje na internetovou reklamu vzrostly Strategie.cz (Strategie.cz)
02.09.2010Výdaje na internetovou reklamu stouply Strategie.cz (Strategie.cz)
02.06.2010Internetová reklama roste Strategie.cz (Strategie.cz)



Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Ochranné známky

Finanční katalog

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Monitoring ekonomiky

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688