NOVÝ ZPŮSOB CÍLENÍ INTERNETOVÉ REKLAMY
NOVÝ ZPŮSOB CÍLENÍ INTERNETOVÉ REKLAMY Internetové mediazastupitelství M.I.A. je průkopníkem v novém způsobu cílení na uživatele v rámci internetových reklamních kampaní, slibující velice přesný zásah vybraného zákaznického segmentu.
Tato nová přidaná hodnota, kterou M.I.A. v těchto dnech zavádí na trh, spočívá v možnosti zaměřit se prostřednictvím vybraného reklamního sdělení pouze na specifickou skupinu uživatelů internetu dle jejich profesního působení, a to na základě identifikace pomocí domén druhého řádu vázaných na IP adresu uživatele. V současné době lze tímto způsobem zacílit internetovou reklamní kampaň s vysokou přesností na subjekty spadající do oblastí: vysoké školy (studenti vysokých škol v celé ČR, univerzitní profesoři a odborní asistenti), telekomunikace (zaměstnanci největších telekomunikačních firem v ČR), finance (zaměstnanci bankovních domů, pojišťoven a dalších finančních institucí), zdravotnictví (lékaři a další zdravotnický personál všech velkých nemocnic v ČR), státní správa (zaměstnanci nejvyšších státních institucí zejména ministerstev) a těžký průmysl (zaměstnanci největších podniků hlavně z odvětví výroby zemního plynu, rafinérií, strojírenství, železáren, apod.).
Klienti tak získávají novou možnost, jak efektivně vynaložit své finanční prostředky do internetové reklamy a dosáhnout tak maximálního přínosu z investovaných peněz.
M.I.A., a.s., je internetové mediazastupitelství, které poskytuje služby v oblasti reklamy a marketingu na internetu. Díky kombinaci cenové politiky, pokročilého systému cílení, vyspělé sítě a kontroly kvality aplikuje klasické reklamní principy do nových médií. Důraz klade na kreativitu, inovace a klientský servis se zpětnou vazbou. M.I.A., a.s. disponuje nejmodernější dostupnou technologií v oblasti reklamy na internetu - software pro řízení zobrazování reklamy DoubleClick AdServer 5.0. Neustálý technologický rozvoj a vynikající zákaznický servis jsou základem spolupráce jak s přímými klienty, tak s mediálními a reklamními agenturami. V roce 2000 se M.I.A., a.s. stala dceřinou společností Českého Telecomu, a.s, telekomunikačního lídra domácího trhu, a tvoří svými produkty součást skupiny firem s přidanou hodnotou. |
Poslední zprávy z rubriky Reklama:
Přečtěte si také:
Prezentace
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
25.03.2024 Šachista tradingovým mistrem světa: Jak Ján...
21.03.2024 Největší výzvy pro současné obchodníky? Názory...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz