(Kurzy.cz)
ČSOB zaznamenala rekordní výsledky v prodeji půjček. Objem nově poskytnutých půjček vzrostl o polovinu.
Rok 2016 byl pro ČSOB velmi úspěšný, především pak v oblasti úvěrů. Celkový objem poskytnutých půjček se vyšplhal na více než 14 miliard korun, což je zhruba o 5 miliard korun více než v roce 2015. Nejvýrazněji se na tomto narůstu podílely konsolidace, k rekordnímu úspěchu rovněž napomohly zajímavé akční nabídky poskytnuté klientům v průběhu celého roku a silné televizní kampaně.
V loňském roce ČSOB v oblasti poskytování úvěrů dosáhla velice dobrých výsledků. Objem poskytnutých půjček se zvýšil o celých 54 % oproti roku 2015 a vzrostla také průměrná výše půjčky, a to ze 151 tisíc korun na 180 tisíc korun. Růst byl podpořen i oživením na trhu. Největší průměrná výše půjčky je v Praze a činí zhruba 200 tisíc korun. Praha je kromě toho společně se Severní Moravou oblastí s největším klientským zájmem o úvěry. Jedním z nejvíce vyhledávaným druhem úvěru byla tzv. konsolidace neboli sloučení dvou a více půjček v jednu, která tvořila přibližně 42 % z celkového objemu všech poskytnutých úvěrů.
„Rok 2016 byl rokem velkých změn u půjček. Přišli jsme s novým konceptem pro úvěry nabízené v brandu Era/Poštovní spořitelna, snížili úrokové sazby a prodej podpořili nejrůznějšími akčními nabídkami,“ říká Richard Kotrlík, manažer útvaru Bydlení a úvěry ČSOB. Jako příklad uvádí úrokovou sazbu u refinancování půjček, kterou banka nabízela od 5,9 % ročně a nově, od začátku roku 2017, již od 5,7 %. Krokem vpřed bylo také prodloužení celkové splatnosti a velká flexibilita půjček, veškeré změny byly navíc podpořeny silnými televizními kampaněmi. „Atraktivitu naší nabídky potvrzuje i to, že došlo k meziročnímu nárůstu klientů jiných bank, kteří projevili zájem o sjednání úvěru u ČSOB, jejich počet se dokonce zdvojnásobil,“ dodává Kotrlík.
Držet krok s dobou je klíčem k úspěchu. ČSOB se neustále snaží vylepšovat možnosti získání úvěrů prostřednictvím on-line kanálů, jelikož zájem o tuto možnost každým rokem velmi rychle roste. V roce 2016 požádala o půjčku elektronickou cestou dokonce necelá pětina klientů, jejich komfort a spokojenost s on-line možnostmi získání úvěrů je tedy pro banku jednoznačně na prvním místě.
Era a Poštovní spořitelna jsou obchodní značky Československé obchodní banky, a.s.
Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz