(Kurzy.cz)
Pojištění proti internetovým rizikům - ČSOB Pojišťovna přichází s novinkou
Běžnému uživateli se bohužel dostávají jen velmi omezené možnosti, jak se
v takových případech bránit. ČSOB Pojišťovna proto jako první v České
republice uvedla začátkem roku na trh Pojištění internetových rizik. A byla to
trefa do černého. Byť jde novinku, se kterou se teprve český pojistný trh
seznamuje, ČSOB Pojišťovna už uzavřela více než tisíc těchto pojistek. O
produkt mají největší zájem zejména ženy a muži ve věku 35 až 50 let.
„V průměru nyní uzavřeme zhruba čtyřicet pojistek denně. Na to o jak okrajový a nový typ pojištění se jedná, nás tato čísla příjemně překvapila. Je vidět, že Internet jako potencionální zdroj rizik a problémů pro život, vnímá řada lidí a cítí potřebu se chránit. S tím může právě naše pojištění velmi dobře pomoci,“ uvedl ředitel Odboru pojištění majetku a odpovědnosti ČSOB Pojišťovny Michael Neuwirth.
Největší zájem mají o pojištění internetových rizik ženy a muži ve věku 35 až 50 let. „Na tuto věkovou hranici připadá přes 40% ze všech uzavřených smluv. Co se týká zájmu o tento produkt z hlediska pohlaví, tak je to přesně padesát na padesát. Perličkou je, že máme už i skoro 30 klientů ve věkové hranici 75+. Je vidět, že internet, ale i rizika s ním spojená jsou tématem celé populace,“
řekl Michael Neuwirth z ČSOB Pojišťovny.
O produktu Pojištění internetových rizik
6 důvodů, proč si produkt pořídit:
Bylo vámi objednané zboží z internetu poškozené, jiné nebo nepřišlo vůbec?
Naboural se vám někdo do elektronického bankovnictví?
Využil někdo vaše osobní data pro závazky, se kterými nesouhlasíte?
Setkali jste se na internetu s negativními a nepravdivými informacemi o vaší osobě?
Byli jste na sociálních sítích pomluveni nebo uraženi a byla ohrožena vaše dobrá pověst?
Zaplatil někdo vaší kartou na internetu bez vašeho souhlasu?
SINGLE – pro jednotlivce – stojí 900 Kč/ročně
FAMILY – pro rodinu – stojí 1 188 Kč/ročně
Rozsah služeb
Nákup zboží na internetu
Při špatném dodání nebo nedodání zboží zakoupeného na internetu provedeme reklamační řízení pro zajištění správně objednaného zboží. V případě neúspěšného vyřízení reklamace vám zaplatíme vzniklou škodu.
Zneužití platební karty
Při zneužití platební karty vám pomůžeme získat zpět odcizenou finanční částku. Případně vám poskytneme finanční náhradu za vzniklou škodu.
Zneužití identity na internetu
Vznikne-li zneužitím identifikačních údajů na internetu finanční škoda, pomůžeme vám získat zpět odcizenou finanční částku nebo zajistíme zrušení neoprávněného závazku. Případně vám uhradíme vzniklou finanční škodu.
Poškození pověsti na internetu
Když dojde k poškození vaší pověsti na internetu nebo sociálních sítích, provedeme opatření k zamezení šíření negativních informací. Pomůžeme vám také odhalit zdroj šíření a domoci se omluvy.
Navíc IT asistence
Při problémech s výpočetní technikou, nainstalovanými programy, internetem nebo elektronikou (digitální kamera, telefon, set top box, DVD apod.), vám poskytneme telefonickou konzultaci nebo se vzdáleně připojíme k vašemu počítači a problém vyřešíme.
Příběhy ze života, aneb jak v praxi ČSOB Pojišťovna pomůže
„Místo hifi soupravy mi přišel nefunkční krám“
Objednal jsem si v e-shopu hifi soupravu Pioneer. Nabízeli ji za super cenu s akční slevou při platbě předem. Souprava sice přišla, ale nefunkční a některé komponenty úplně chyběly. Obrátil jsem se na internetový obchod, ale nikdo na mou reklamaci nereagoval. Využil jsem služeb ČSOB Pojišťovny, která celé reklamační řízení převzala a úspěšně vyřešila. Objednaná hifi souprava mi byla poslána znovu a v naprostém pořádku.
„Můj syn obětí kyberšikany“
Syn byl ve škole neustále obtěžován staršími spolužáky. Když se jim postavil na odpor, využili jeho oblíbenou spolužačku, od
které získali mnoho důvěrných informací. Intimnosti pak zveřejnili na školním webu a rozšířili pomluvu. Zbytek školy přidával zesměšňující fotografie na zvlášť vytvořenou webovou stránku. Díky ČSOB Pojišťovně došlo k odstranění všech informací poškozující pověst syna z webové stránky a sociálních sítí.
„Někdo mi vybral účet“
Přišel mi e-mail ohledně průzkumu spokojenosti s bankovními službami. Na jeho základě jsem vyplnila dotazník včetně přístupových hesel, i když mi to přišlo trochu neobvyklé. Po čase jsem zjistila, že byla z mého účtu vybrána celá disponibilní částka. Velmi jsem ocenila, když se moje pojišťovna o celou záležitost postarala. Zahájila soudní řízení a celou ukradenou částku mi pomohla vymoci nazpět.
Petr Milata
'tiskový
mluvčí
ČSOB
Pojišťovna
Poslední zprávy z rubriky Prezentace:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Okénko finanční rady
Zuzana Klímová, RekvalifikačníKurzy.cz
Sekvoj patří mezi stromové titány: Načerpejte energii v netradičním lesoparku v ČR
Iva Grácová, Bezvafinance
Bankovní turista, nebo věrný klient: Kdo vyhrává ve hře o finanční výhody?
Petr Holub, MojeNebankovka
Tomáš Rosenkranc, Ušetřeno.cz
Snižování úrokové sazby přináší výhodnější podmínky pro refinancování hypotéky
Marek Pokorný, Portu
Japonská centrální banka po 17 letech zvýšila sazby. Co to znamená?
Jan Béreš, Kalkulátor.cz
Jiří Sýkora, Swiss Life Select
Swiss Life Hypoindex březen 2024: Hypoteční sazby stagnují. Další zlevnění hypoték přijde na jaře