Refinancujte v Zuno a hned ušetříte
Praha, 5. října 2015 - Online banka Zuno i na podzim pokračuje v reklamním konceptu Na rovinu, ve kterém vystupuje tým marketérů známý z předešlých spotů. Tentokrát jsou tématem klišé lákající na úsporu peněz při refinancování.
"Cílem nové komunikační kampaně je,
aby se klienti bank kriticky zamysleli nad podmínkami, které jim jednotlivé
banky u úvěrů nabízejí. V Zuno víme, že každý
chce ušetřit, a říkáme vše na rovinu," komentuje kampaň Ewa Golińská,
marketing expert online banky Zuno.
• Nový spot si můžete prohlédnout ZDE.
Kampaň startuje 5. října a poběží celý podzim, vytvořil
ji interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturou
Gunpowder. Její součástí je spot na TV Nova, Óčku, TV Prima a TV Barrandov,
podpořen je bannery, PPC a Facebookem.
Reklamní spot se odehrává na obědě v jídelně. Kreativci se zamýšlejí nad tím,
jak lidem sdělit, že můžou ušetřit na staré půjčce. Začnou z nich padat
klišé jako “Co
můžeš ušetřit dnes, nenechávej na zítra!”, “Nejsem tak
bohatá, abych nemohla šetřit”,
“Kdo nešetří s námi, šetří proti nám“, „Kdo nešetrí, není Čech”. Nakonec vše zavrhnou
a rozhodnou se to říct na rovinu: „Refinancujte v Zuno a okamžitě
ušetříte!”
Zuno pro refinancování nabízí tři stabilní úrokové sazby
podle výše úrokové sazby starého úvěru. Pokud má
starý úvěr sazbu do 11,49 %, Zuno nabídne úrok 6,9 %. Pokud je v rozmezí
od 11,5 % do 16,49 % ročně, klient dostane úrok 9,9 % ročně. Pokud je starý
úrok nad 16,5 %, v Zuno bude 14,9 % ročně. Nejnižší nabízený úrok
v ZUNO je 6,9 %.
Reprezentativní příklad PŮJČKY: Výška PŮJČKY 37 800 Kč, poplatek za poskytnutí 0 Kč, období splácení 12 měsíců, výška měsíční splátky 3 321 Kč, fixní úroková sazba 9,90 % ročně, celková splatná částka 39 858 Kč, RPSN 10,36 % ročně. Pro požádání o PŮJČKU je nutné mít účet v ZUNO.
Kompletní podmínky refinancování naleznete na www.zuno.cz
Online banka Zuno zahájila svou činnost v roce 2010 na Slovensku, po kterém následovala v polovině roku 2011 Česká republika. Patří mezi vůbec první online banky působící v regionu střední a východní Evropy. Jako jediná banka v Česku ani na Slovensku nedisponuje žádnými fyzickými pobočkami, funguje pouze online. Během 3 let se ze start-up společnosti stala online banka s 200 000 klienty nabízející široké produktové portfolio (běžný účet s debetní kartou, spořicí účet, online půjčka a refinancování, kreditní karta nebo kontokorent). Nekonveční značka zaměřená na jednoduchost dle motta Less bank, more life. Další informace o českém zastoupení Zuno Bank AG naleznete na zuno.cz nebo .
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz