CME: TV Nova už má smlouvy na 70 % letošních tržeb v ČR
Sledovanost TV Nova v červnu v cílové skupině 15-54 vzrostla na 36,4 % z 32,3 % v průběhu minulého roku. Generální ředitel navíc oznámil, že skupina česká divize již má smlouvy na přibližně 70% celoročních očekávaných tržeb (HN)
Zpráva není novinkou. Již s výsledky za 2. kv. byl vidět poměrně výrazný růst sledovanosti v České republice. Ve 2. kv. celková sledovanost prime time v klíčové skupině 15-54 dosáhla 42,4 % (37,6 % loni). S výsledky CME oznámila i to, že má již dojednané smlouvy se svými zákazníky na přibližně 70 % celoročního očekávaného objemu reklamy v ČR (na ostatních trzích se dojednaný objem pohybuje mezi 70-85 %). CME v druhém pololetí očekává meziroční růst provozního zisku v rozmezí 0 % - 30 % (a víceméně meziroční stagnaci tržeb). To odpovídá jednocifernému růstu cen reklamy napříč trhy a stále nižší vyprodanosti na klíčovém trhu v České republice. Náš pohled na rok 2014 se nemění.
Václav Kmínek
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz