TV Nova prodala 50% prostoru pro reklamu pro letošní rok, nová strategie se projeví v douhodobém horizontu
Jan Andruško, ředitel TV Nova ze skupiny CME, včera pro ČTK uvedl, že televize prodala přes 50 % z reklamního času plánovaného pro letošek. To odpovídá informacím z posledního konferenčního hovoru, kde management uvedl, že více než polovinu prodá v dohledné době. Andruško dále uvedl, že kdyby televize přistoupila na další snižování cen, znamenalo by to pro ni “pomalou smrt”. Nová strategie, která přinesla podstatně vyšší ceny, podle něj přinese efekt až v horizontu let, nikoli kvartálů. Zprávu považujeme za neutrální.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz