Leo Expressu se příliš nedaří vyrovnat se s konkurencí
První tři měsíce od spuštění prvního vlaku jezdí Leo Express s průměrnou obsazeností 45 %. Srovnání s konkurencí je prozatím nepříznivé (80 % u Regiojetu, zdroj HN). Důvodem je rozpačitý začátek před stabilizací technické připravenosti. Nicméně z posledních dat rezervačního systému se zdá, že se situace začíná zlepšovat. Majitel Leo Expressu pan Novotný rovněž uvedl, že obsazenost prozatím snižují ranní spoje, které nemají širší obsazenost, jako je tomu u odpoledních spojů. Celkově je zřejmé, že Leo Express bude muset vybudovat svou zákaznickou základnu, což Novotný rovněž zmínil. Jedním z kroků k tomuto cíli by měla být marketingová kampaň zaměřená především přes internet, přes který firma prodá většinu jízdenek.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz