(Kurzy.cz)
Reklamní trh v USA patrně zajásá - tvrdý alkohol se vrací
Přes 50 let se na televizních obrazovkách v USA neobjevovalal reklama na "tvrdý" alkohol. Dělo se tak na základě dohody samotných výrobců. Po nesmělých náznacích "comebacku" v 90.letech, kterýprobíhal prostřednictvím malých regionálních studií jetu první opravdu velká vlaštovka, která by mohla znamenat opavdu revoluční obrat. Je jí celoamerická televizní stanice NBC, která se dohodla se společností Diageo produkující například vodku Smirnof a Johnyho Walkera na vysílání celonárodních reklamních spotů na trvdý alkohol. NBC se k tomutokroku rozhodla patrně vesnaze vylepšit si svou skomírající bilanci příjmů z reklamy. Konkurenti NBC v podobě stanic CBS neboABC prozatím uvádějí, že se k ničemu podobnému rozhodně nechystají. Odborníci považují krok NBC za průlomový o předpokládají obrovský dopad na reklamní trh. |
Čtete přílohy ?
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz