(Kurzy.cz)
Facebook překonává Google v příjmech z internetové klikací reklamy
Projekt FBX byl představen letos v červnu. Podle některých odhadů by FBX mohl získat až 20% trhu on-line klikací reklamy.
Podle IDC v tomto roce činí objem display reklamy v USA cca 12,6 mld.USD. Do roku 2015 se objem zvedne k cca 18,9 mld.USD. V tomto roce podíl on.line display reklamy představuje cca 16% celého trhu, do roku 2015 by podíl měl vzrůst k cca 27% = 5,08 mld.USD.
Analytici odhadují, že růst důležitosti on-line display reklamy na sociálních sítích umožní zvýšit Facebooku ceny ze současných cca 0,25-0,5 USD na tisíc shlédnutí až na 1-2,5 USD za stejný objem shlédnutí.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz