Spotřebitelská důvěra Japonska se v lednu výrazně zlepšila
Měsíční průzkum odráží vzorek zhruba sedmi tisíc dotazovaných domácností. V dubnu letošního roku se index po zemětřesení a následném tsunami propadl na dvouleté minimum 33,1 bodů. Všechny komponenty indexu v lednu vykazovaly nárůsty. Největší měrou ekonomická očekávání (+1,4), dále budoucí příjmy (+1,2), zaměstnanost (+1,0) a výdajové plány (+0,8). Index spotřebitelské důvěry oblasti Tokia stoupl o 1,8 na 40,0 bodů a byl nejvýš od února loňského roku. Více jak 63% respondentů předpokládá v letošním roce růst spotřebitelských cen.
Poslední zprávy z rubriky Makroekonomika:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz