Každé páté auto ze sta by na evropských silnicích mělo nést značku Hyundai, plánuje automobilka
PRAHA (MEDIAFAX) - Do tří let by jihokorejská automobilka Hyundai chtěla obsadit pět procent evropského trhu s novými osobními vozy. Ve čtvrtek o tom informovala agentura Reuters.
Jihokorejská automobilka oznámila, že do roku 2015 zvýší svůj podíl na evropském trhu ze současných tří na pět procent.
"V příštím roce počítáme s nárůstem tržního podílu na 3,5 procenta," citovala agentura Reuters šéfa evropských operací Hyundai Allana Rushfortha.
Firma zamýšlí pracovat na zlepšení své pověsti na evropském trhu. Hyundai je společně se sesterskou firmou KIA pátým největším výrobcem automobilů na světě. V letošním roce by Hyundai a KIA měly díky prodeji více než šesti milionů vozů postoupit na čtvrtou příčku.
Automobilky Hyundai a KIA byly dlouho považovány za výrobce laciných vozů s nudným designem. V poslední dekádě se ale koncernu podařilo přizpůsobit svou produkci evropskému vnímání technické i estetické kvality.
Ondrej Fér, fer@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz