Tesco: O druhém adventním víkendu vzrostl prodej zhruba o třetinu
PRAHA (MEDIAFAX) - Prodej v obchodních domech Tesco vzrostl o druhém adventním víkendu oproti běžnému víkendu přibližně o 30 procent. Představuje to obdobný nárůst jako v loňském roce, sdělila v neděli pro agenturu Mediafax mluvčí společnosti Eva Karasová.
Nejvíce podle ní vzrostl prodej hraček, elektroniky, oděvů a kosmetiky, z drogerie čisticích prostředků a z potravin surovin na pečení, alkoholu, citrusů a mikulášských cukrovinek.
Nárůst obchodní řetězec zaznamenal také o prvním adventním víkendu, a to o zhruba 25 procent. Jak už dříve mluvčí Karasová uvedla, zákazníci nejvíce nakupovali hračky, elektroniku, oděvy, DVD, knihy, počítačové hry a kosmetiku. Z hraček byl největší zájem o interaktivní, s dálkovým ovládáním a dětské laptopy.
Libor Popela, popela@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Finance:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz