(Kurzy.cz)
AIG se vrací po více jak 2 letech na TV obrazovky s reklamou
Nyní po více jak dvou letech se značka AIG vrací na americký trh TV reklamy prostřednictvím šhotů na sjednání životního pojištění AIG Direct.
Podle expertů AIG touto reklamou testuje menší část trhu pro případné opětovné zviditelnění celé značky.
Akcie AIG letos ztrácejí cca 48%.
AIG letos v lednu splatila zbývajících 21 mld.USD z federální kreditní linky. Americké ministerstvo financí letos konvertovalo svých 92% prioritních akcií na řádné akcie a svůj podíl v květnu následně snížilo na 77%.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz