Nova a Prima: Zrušte reklamu v ČT
Šéf Novy Jan Andruško uvedl možnost participace na financování Státního fondu na podporu a rozvoj české kinematografie, který má ještě do listopadu jisté příjmy z části výnosu za vysílání reklamy v ČT. K jeho návrhu se na semináři k senátní novele o zachování reklamy ve veřejnoprávní televizi i po dokončení digitalizace připojil i šéf Primy Marek Singer.
Prezident Asociace českých reklamních agentur Pavel Brabec naopak doporučuje zachování reklamy v ČT. V případě odchodu veřejnoprávní televize z reklamního trhu by prý hrozila jeho deformace a ovládnutí dvěma největšími komerčními televizemi. Obává se také deformace cen za reklamu.
Generální ředitel České televize Jiří Janeček řekl, že ČT prostředky z reklamy prakticky nevyužívá a funguje jen jako "prodejní pult". Podotkl také, že bez reklamy by ČT vzhledem ke smlouvám nemohla vysílat řadu kulturních a sportovních akcí.
„České kultuře by prospělo, kdyby reklama v ČT na přechodnou dobu dvou let zůstala, tedy i po přechodu na digitální vysílání," řekl ve svém příspěvku na semináři ve sněmovně ministr kultury Jiří Besser.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz