TV Barrandov počítá se snížením ztráty
Snížení ztráty potvrdilo plány, se kterými do loňského roku televize vstupovala. Na tiskové konferenci ke druhému výročí zahájení vysílání televize to řekla její generální ředitelka Janka Vozárová. Podrobná čísla za loňský rok nejsou zatím k dispozici. V roce 2009 hospodařila televize se ztrátou 420 milionů korun.
Podle agentury Media Master, která prodává reklamní prostor TV Barrandov, se televize chystá v budoucnu zvyšovat ceny reklamy. Kdy a jak konkrétně, zástupci agentury neuvedli. V současnosti je cena 24.200 korun za zásah jednoho procenta diváků starších patnácti let. Minulý rok to přitom bylo 22.000 korun.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz