Už v polovině ledna roku 2011 se dozví veřejnost, banky i novináři, která banka se stala Nejvstřícnější bankou roku 2011. Současně uzavíráme první, velmi úspěšný rok hodnocení OVB Vstřícná banka.
Současně s Nejvstřícnější bankou roku 2011 bude vyhlášena i nejvstřícnější banka za IV. čtvrtletí roku 2010. Tím bude rok 2010 z hlediska hodnocení bank ukončen.
Rok 2010 byl prvním rokem prvního klientského ratingu tuzemských bank v ČR. Tento rok také můžeme hodnotit jako velmi úspěšný. OVB Vstřícná banka byla bezpochyby mediálně nejviditelnějším projektem zabývajícím se hodnocením bank. Zatímco konkurenční projekty můžeme nazývat slovem soutěž, v případě klientského ratingu OVB Vstřícná banka se o soutěž rozhodně nejedná.
Banky v našem projektu nesoutěží, nejde o umístění v nějakém žebříčku, ten ve Vstřícná bance existuje pouze pomyslně. Nejde nám také o vyhlašování tří nejlepších banka apod. Chceme především přinášet relevantní a skutečně užitečné informace ze světa bank, jejich produktů a služeb. Tyto informace jsme také začaly třídit a hodnotit ať už z pohledu odborné poroty, z pohledu poplatků, nebo z pohledu běžného klienta - registrovaných uživatelů serveru.
Přitažlivost tohoto způsobu hodnocení spočívá v naprosté otevřenosti, průhlednosti a profesionalitě OVB Vstřícná banka. Veškeré informace, hodnocení, komentáře, výsledky, hodnocené produkty apod. naleznete přímo na stránkách hodnocení.
Věříme, že i v novém roce zachováte hodnocení bank OVB Vstřícná banka svou přízeň a že vám výsledky hodnocení budou užitečným průvodcem při výběru bank a jejich produktů.