Kouzelné zrcadlo v Macy´s
Velké zrcadlo je propojené s kvalitním fotoaparátem a tabletem s dotykovým displejem. Zajdete do kabinky a díky softwarovému algoritmu si můžete šaty "digitálně" zkoušet a různě měnit, protože počítač vám přes váš odraz promítne nové šaty. A komu ještě tohle nestačí, může poslat obrázek své postavy v nových šatech kamarádce na email nebo na Facebook a přímo v kabince si počkat na její komentář či radu.
Cena není malá, 7 500 dolarů a dalších 65 dolarů měsíčně na provoz, ale funguje to. První týdny provozu ukázaly, že si denně poslalo obrázek na Facebook 22 lidí s průměrným počtem „přátel“ přes 200. To znamená, že obrázky vidělo denně 4 400 lidí, kteří zároveň viděli i logo obchodního domu. Tato skromná čísla ve skutečnosti znamenají úctyhodných 1 606 000 lidí za rok.
Obchodní dům Macy’s se ale zatím nemůže rozhodnout, jestli do kouzelného zrcadla bude investovat nebo ne. Z měsíčního zkušebního provozu nelze vyvodit spolehlivé závěry.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz