Kampaň na Era osobní účet pokračuje
Motto kampaně "Je snadné ulehčit si život. Era osobní účet." má zdůraznit hlavní výhody produktu, tedy jednoduché a otevřené bankovnictví. „Původní spot doplní nová část, která příběh zakončí. Hlavní představitelka v ní dostane to, co chtěla, stejně jako naši spokojení klienti,“ popsal Petr Vondráček, manažer marketingové komunikace Poštovní spořitelny.
Pod novou kampaní je podepsaná agentura Rust. Kampaň bude využívat televizní spoty, rozhlas, internet, tisk i venkovní reklamu. Tradičně dostanou prostor také webové stránky a bankomaty Poštovní spořitelny. Součástí kampaně bude zároveň přímé oslovení zákazníků formou direkt mailu a telemarketingu. Poštovní spořitelna je součástí Československé obchodní banky, a. s.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz