Microsoft slibuje smartphonový trhák
Firma proto slibuje bombu, na kterou trh čeká. V rámci reklamní kampaně se objevil i pohřební průvod, ve kterém zaměstnanci Microsoftu převlečení za truchlící pozůstalé pohřbívají konkurenci v podobě rakví s logem Applu a BlackBerry. Jen Google se svým systémem Android byl nějak opomenut, pokud ovšem nepočítáme jednoho ze zaměstnanců Microsoftu, který celý pohřební průvod nafotil a vyvěsil na svoji stránku na portálu Flicker. Ironií osudu k tomu použil mobil s operačním systémem Android. Je ale možné, že se Microsoft nesnažil pohřbít konkurenci, ale svoji neúspěšnou minulost, kterou v oblasti mobilních telefonů pronásledovala jedna finanční katastrofa za druhou.
Celý pohřeb ale představoval jen předběžnou kratochvíli, kompletní reklamní kampaň bude spuštěna až 11. října v New Yorku. Kampaň s heslem „Přichází revoluce“ je ale poněkud nepřesná – v oblasti mobilů již revoluce přišla, a jmenovala se iPhone. Ohlásit revoluci je totiž jednoduché. Přinutit zákazníky, aby se jí chtěli zúčastnit, je mnohem složitější.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz