Internetový obchod jinak
Americké obchodní řetězce nemají v posledních letech mnoho důvodů k optimismu. Někdo zkouší obrovské slevy, jiní sázejí na celebrity a jejich kolekce oblečení. Úspěchem se ale může pochlubit jen řetězec Nordstrom, který přišel s inovací internetového prodeje. Ten má dnes sice každý, ale mezi nabídkou v kamenném obchodě a na internetu je rozdíl. Nordstrom propojil inventuru všech obchodů i internetového skladiště, takže pokud třeba na internetu aktovka není, ale krčí se někde v obchodě na druhé straně USA, systém ji najde a do tří dnů ji máme v rukou. Internetové obchodování má totiž vlastní pravidla: lidé nechtějí čekat, až se hledané zboží ve skladu objeví, prostě začnou googlovat jinde. Nový systém se nezdá být světoborný, ale v oblasti internetového obchodování kamenných obchodů je překvapivě bílou vránou. Nordstromu se vyplatil – obrat internetových obchodů se zdvojnásobil.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz