Výdaje na internetovou reklamu stouply
V červenci pak byly útraty za reklamu na internetu vyšší meziročně o 24 procent a dosáhly 279 milionů korun. Oznámilo to dnes Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) na tiskové konferenci.
Za celý loňský rok dosáhly ceníkové výdaje na internetovou reklamu 3,6 miliardy korun. Podle výkonné ředitelky SPIR Kateřiny Hrubešové je ale skutečná částka výrazně nižší o slevy, které si zadavatelé inzerce se servery dohodli.
Nejvíce v červenci utržil Seznam, který inkasoval přes 106 milionů Kč, následuje Centrum Holdings se 47,5 milionu Kč. Třetí Mafra získala bezmála 40 milionů korun, Mladá fronta 10 milionů Kč a společnost CET 21, která získala 9,4 milionu korun.
Zadavatelé v červenci nejvíce inzerovali rychloobrátkové zboží, kde za reklamu utratili 38,3 milionu Kč, následuje inzerce finančních produktů za 23 milionů Kč a cestovní agentury a kanceláře, jejichž výdaje dosáhly 22,2 milionu korun.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz