FG Forrest pro Makro
Tendru, který probíhal v několika fázích od loňského října, se zúčastnilo minimálně 14 zájemců z řad poskytovatelů internetových řešení. Předmětem výběrového řízení byl požadavek na zefektivnění a adaptaci online komunikace k cílovým skupinám, její celkové zpřehlednění a v neposlední řadě posílení budování značky online formou. Toto zadání umožnilo vytvořit širokou nabídku možných nástrojů, pomocí kterých se dá dojít k požadovanému cíli. "Zpracování nové a profesionální webové prezentace je pro nás nutností již delší dobu. Současná verze je vývojově zastaralá a neposkytuje dnes obvyklý komfort po všech stránkách nejen našim zákazníkům, ale je i velmi komplikovaná pro správu a aktualizaci. Výběrové řízení probíhalo delší dobu v několika fázích, důvodem byl zejména důraz na výběr kvalitního, spolehlivého a proaktivního partnera, díky kterému se online komunikace naši společnosti v České a Slovenské republice posune mnohem dále", uvedl Michal Rybář, Internet Marketing Specialist společnsti Makro Cash&Carry.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz