Kraj Vysočina podpoří turistiku
Propagace v tisku, na internetu, v rádiích i v kinech potrvá do jara 2012 a bude stát skoro deset milionů korun. Převážnou část nákladů zaplatí evropské fondy, sdělila Iveta Fryšová z krajského odboru regionálního rozvoje. Vysočina zatím patří mezi nejméně navštěvované kraje v zemi.
"Cílem je představit kraj Vysočina jako region, který je ideálním místem pro trávení klidné dovolené v čistém prostředí," uvedla Fryšová. Kromě zvýšení návštěvnosti by kampaň měla přesvědčit turisty také o tom, že se jim vyplatí zdržet déle než jeden den. Nabídka bude zaměřena především na rodiny s dětmi, vyznavače pěší turistiky, rekreační jízdy na kole a zimních sportů. Regionální zajímavosti budou představovány inzeráty v médiích s celostátní i regionální působností. Budou se také natáčet propagační videa pro multikina.
Podle Českého statistického úřadu nocovalo v hotelech, penzionech, ubytovnách a kempech Vysočiny během letošního druhého čtvrtletí zhruba 90.800 lidí. Méně hostů přivítaly jen kraje Ústecký a Pardubický. Cizinců přijelo na Vysočinu od začátku dubna do konce června 12.900. Za celý minulý rok se na Vysočině ubytovalo 366.300 turistů, nejméně za poslední desetiletí.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz