Příjmy CME z reklamy šly dolů
Firma podle svého prohlášení i nadále čeká v druhé polovině roku celkový růst, oživení na některých trzích však bude pomalejší a slabší, než původně čekala.
CME bojuje s poklesem výdajů za reklamu v televizi od konce roku 2008, kdy na střední a východní Evropu dopadla globální finanční krize. Loni příjmy z reklamy klesly o 30 procent. Generální ředitel CME Adrian Sarbu v květnu řekl, že dokud nedojde ke stabilnímu oživení, nebude firma usilovat o nové akvizice.
CME doufá, že v druhé polovině roku začnou příjmy z reklamy růst a vyrovnají propad za první pololetí. Návrat výdajů za reklamu na úroveň před krizí však CME očekává nejdříve v roce 2012.
CME působí v šesti zemích střední a východní Evropy. Největšími trhy jsou pro ni český a rumunský, působí ale rovněž v Bulharsku, Chorvatsku, Slovinsku a na Slovensku. Letos se firma stáhla z Ukrajiny.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz